مشخصات و تاریخ انتشار چیپ سیلیکونی M2 اپل

list که در: اخبار بر:

اخبار حاکی از آن است که اپل در سر دارد تا مک بوک جدیدی با پردازنده سیلیکونی نسل دو خود یعنی چیپ ست

M2 را در بهار امسال به بازار عرضه کند.

شایعات بسیاری حاکی از این است که این چیپ ست در حقیقت میتواند جایگزین برادر نسل پیشین خود یعنی

چیپ ست M1 باشد. بررای بررسی حاشیات حول محور این چیپ ست با ما همراه باشید.

دیجی تایمز در گزارش خود مدعی است که یکی از تولید کنندگان قطعات اپل تمامی سال نو میلادی رو در حال کارکردن بی وقفه برای تولید مک بوک پرو جدید بوده و به احتمال زیاد این محصول در اوایل مارچ به بازار معرفی خواهد شد.

منابع متعددی مدعی هستند که اپل دستگاه و محصولات جدیدی را در اوایل ماه مارچ منتشر خواهد کرد ،

که این محصولات شامل مک بوک پرو جدید با چیپ ست M2 باشد.اما   به نظر میرسد که تمامی قطعات این مک بوک جدید شبیه نسل پیشین خود بوده اما با یک تفاوت از چیپ سیلیکونی و قدرتمند جدید اپل بهره خواهد برد.

البته منابع متعددی مشخص نکردند که کدام مک بوک پرو فعلی، طراحی همانند مک بوک پرو جدید دارد اما به نظر میرسد که همگی برسر مک بوک پرو 13 اینچی که شامل چیپ ست M1 است ، متفق القول میباشند.

البته مارک گورمن، خبرنکار بلوم برگ  اعلام کرد که اپل به احتمال خیلی زیاد قصد دارد که مک بوک پرو ۱۳ اینچی فعلی خود را با چیپ ستی قوی تر یعنی چیپ ست M2 در سال جدید آپدیت کند.

 این احتمال دور از ذهن نیست.به هرحال هنوز چیزی تایید نشده و اما میتوان احتمال انتشار مک بوکی جدید با چیپ ست جدید را داشت. همچنین احتمال میرود که اگر مک بوک ایر جدیدی  منتشر شود احتمالا از همین چیپ ست بهره خواهد برد. البته برد و تعداد هسته های پردازنده ای یکسان با مک بوک پرو جدید و قابلیت اجرایی بهتری نیز داشته باشد.

همچنین پیش بینی میشود که اپل در طراحی جدید مک بوک پرو خود  تاچ بار را از محصولات جدید خود حذف نماید.

یکشنبه دوشنبه سهشنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه ژانویه فوریه مارس آوریل ممکن است ژوئن جولای اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر
  • ثبت نام

ثبت حساب جدید

از قبل حساب کاربری دارید؟
در عوض وارد شوید یا بازنشانی رمز عبور