آموزش نصب ویندوز 11

list که در: اموزش بر:

دانستن آپدیت کردن ویندوز با توجه با پیشرفت سیستم های جدید یکی از بدیهی های زندگی امروزی میباشد.برای همین ما در این مقاله مراحل آپدیت ویندوز ۱۱ را بررسی.و آموزش خواهیم داد

دلایل زیادی از قبیل ویجت ها و تمرکز بیشتر برروی گیمینگ برای دانلود ویندوز ۱۱ وجود دارد و در حال حاضر که سیستم اجرایی جدید ویندوز منتشر شده به نظر میرسد که وقت آن رسیده تا از ویندوز قدیمی خود خداحافظی کرده ودر را برروی قابلیت های خارق العاده جدید ویندوز ۱۱ باز کنید.

موارد مورد نیاز برای دانلود ویندوز ۱۱ که باید در نظر داشته باشید:

۱. پردازنده: ۱ گیگاهرتزی یا سریع تر با داشتن دو هسته و همگام با پردازنده ۶۴ بیتی

۲. وجود رم ۴ گیگابایتی

۳. حافظه مورد نیاز ۶۴گیگابایتی

اما سوال اصلی این است که چگونه این اپدیت را دانلود کنیم؟

برای اینکار اول نیاز است تا مطمئن شوید که لپ تاپ یا کامپیوتر شما تمامی موارد لیست بالا را شامل شود و هنگامی که اطمینان حاصل کردید بهر است تا از تمامی مدارک و حافظه سیستم خود بک آپ بگیرید تا اگر در پروسه آپدیت کردن به مشکلی برخوردید در این صورت اطمینان خاطر حاصل نمایید.

سپس بعد از پشت سر گذاشتن این مراحل به صفحه وب دانلود مایکروسافت ۱۱ بروید و برروی گزینه download now کلیک کنید.

اما اگر قصد دارید که این آپدیت را برروی سیستم دیگری نصب نمایید کافیست که گزینه download now زیر گزینهCreate Windows 11 Installation Media راانتخاب کنید.

در این صورت قابلیتی دانلود خواهد شد که به شما اجازه میدهد تا درایو usb  را فرمت کنید و برروی سیستمی دیگر نسخه ویندوز ۱۱ را داشته باشید. که در این صورت به فلشی ۸ گیگابایتی نیاز پیدا خواهید کرد.

سپس مراحل ذکر شده در Media Creation Tool پشت سر بگذارید تا بتوانید نسخه قابل نصب ویندوز را برروی usbو اجرای آن بردیگر دستگاه هارا داشته باشید.

یکشنبه دوشنبه سهشنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه ژانویه فوریه مارس آوریل ممکن است ژوئن جولای اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر
  • ثبت نام

ثبت حساب جدید

از قبل حساب کاربری دارید؟
در عوض وارد شوید یا بازنشانی رمز عبور