راهنمای خرید لپ تاپ استوک

list که در: راهنمای خرید بر:

در میان هزاران لپتاپ عالی که امروزه برای خرید وجود دارد انتخاب لپ تاپی مناسب و متناسب با بودجه شما یکی از گام های مهم در هنگام خرید میباشد. در این بلاگ با راهنمایی شما و گزینه ها و نکاتی که باید در هنگام خرید لپ تاپ های استوک در نظر داشته باشید خواهیم پرداخت

۱.ابعاد و اندازه لپتاپ

با توجه به کاربری لپ تاپ استوک شما و نیاز های شما ابعاد و اندازه لپ تاپ یکی از فاکتور های مهم در هنگام گزینش لپ تاپ است.

که بیشتر لپ تاپ های استوک در سایز های ۱۳ ۵ و ۱۷ اینچی در استوک سیستم به فروش میرسند.البته این نکته را در نظر داشته باشید که اگر شما دانش آموز و یا داشنجو هستید و نیاز به حمل راحت لپ تاپ خود دارید بهتر است تا ابعاد کوچکتری تهیه نمایید تا به راحتی و در هرزمان بتوانید لپ تاپ خود را حمل کنید.

اما در نظر بگیرید که لپ تاپ های ۱۳ اینچی معمولا از پردازنده های مدل بالای اینتل پشتیبانی نمیکنند و یا کارت گرافیکی که در لپ تاپ های استوک ۱۵ اینچی وجود دارند متعاقبا در لپ تاپ های ۱۳ اینچی یافت نمیشوند.

۲ کیفیت صفحه نمایش

از آنجایی که شما طبیعتا تمام زمان و وقت خود را صرف نگاه کردن به صفحه نمایش خود خواهید کرد کیفیت صفحه نمایش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اولین قدم در این راه این است که ببینید آیا دوست دارید صفحه نمایش لپ تاپ شما لمسی باشد یا خیر. زیرا همانطور که میدانیم صفحه نمایش لمسی بسیاری از کارهای روزمره کاربران را آسانتر از قبل ساخته و انتخاب همچین صفحه نمایشی میتواند کارهای شما را بسیار آسان تر از پیش سازد.

نکته بعدی دقت به رزولوشن صفحه نمایش لپ تاپی است که قصد خرید آن را دارید. این روزه رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ دیگر رزولوشن استاندارد محسوب میشود و اگر به کیفیت لپ تاپ خود اهمیت میدهید میتوانید با مقداری بیشتر هزینه کردن کیفیت صفحه نمایش خود را مقدار استاندارد نیز بیشتر افزایش دهید که مطمپننا از این تصمیم پشیمان نخواهید شد.

۳. کیفیت کیبورد

کیفیت کیبورد نیز میتواند در دراز مدت در کارکرد شما تاثیر بگذارد بنابراین در نظر داشته باشید که کیبورد لپ تاپبی که انتخاب میکنید تمامی کلمات مقداری از هم فاصله داشته باشند تا تجربه دلنشین تری برای شما به ارمغان بیاورند.

۴. پردازنده

با توجه به گذشت زمان اینتل به همگی ثابت کرد که تمامی لپ تاپ هایی که از پردازنده اینتل استفاده میکنند جزو برترین ها و پرچمداران بازار هستند. برای همین در نظر بگیرید در موقع انتخاب لپ تاپ خود حتما لپ تاپی که از پردازنده اینتل استفاده میکند را انتخاب کنید.

اگر لپ تاپی که انتخاب میکنید فقط برای کاربری عمومی نیست.و روزانه با آن سروکار دارید پیشنهاد میکنیم تا لپ تاپی که corei7 دارد را خریداری کنید.

۵. عمر باطری

موارد مختلفی میتواند برروی عمر باطری شما در دراز مدت تاثیر بگذارد. پس در نظر داشته باشید که برای یک اولترابوک ۱۳.۳ اینچی برای مثال باطری ۵۰ الی ۶۰ واتی نیاز است تا بهترین نتیجه را داشته باشید.

۶.رم

این یک بدیهی است که مقدار رم بیشتر به شما این اجازه را خواهد داد تا برنامه های مختلف را همزمان و با سرعت بیشتری اجرا کنید پس در نظر داشته باشید که اگر در هنگام خرید لپ تاپ استوک شما امکان ارتقا رم وجود داشت همیشه رم بیشتری را از حالت استاندارد ۴ گیگابایت انتخاب کنی

یکشنبه دوشنبه سهشنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه ژانویه فوریه مارس آوریل ممکن است ژوئن جولای اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر
  • ثبت نام

ثبت حساب جدید

از قبل حساب کاربری دارید؟
در عوض وارد شوید یا بازنشانی رمز عبور